BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 27, 2010


PACT ROSMAN....
yg aku kenali dlm dunia SIBER....
at d first time aku kurang melayan coz pdaku dia msih muda n budak....
tpi dia tak pernah berputus asa tuk kaco2 aku kesudahanyer....
aku kakak n dia adik....
wowwww!!!
setiap ari aku terpanggil tuk stalker setiap yg ada di FB nyer...
aku cuba mengenalinye dgn lebih dekat...
hari demi hari....
aku layan n trus melayan setiap kata2 n lagu2 khas untukku....
pda ku ada sikit kelainan dri lelaki2 yg ku kenali...
GELOJOH sifat yg paling ku benci TETAPI sifat2 itu tak pernah muncul...
satu ari BOOOOOOMMMMMM meletup....alkisahnyer antara aku n adik2ku...
selama ni aku sorok darinyer cuma aku cite sikit2 jerrr....apa org kata....bge HINT....HINT
xde niat di hati aku tuk melibatkan nyer cuma aku nk dia temankan aku n pda masa yg sama aku nk mengenali dia dari dekat....
mungkin tuhan nk tunjuk sume berlaku depan matanyer....terkejut beruk dia sekejap....adoiiii....aku malu woooooo...
smpai la aku bjumpa dgn DR ku....
aku di tahan ward selama 2 minggu n selama itu lah dia tak penah tinggalkan aku walau sesaat pun...melayan kerenah aku yg tak berapa sihat....
kesabaran dia bila kena marah n etc....maaf pact....
PACT ROSMAN
nobody katanyer....tpi bukan lelaki yg kucari....CINTA nye n HATInya
i dun care apa pun org nk ckp....sbb dia buat aku KETAWA wlaupun sedih di hatiku msih tersisa....
aku punya suka la aku nk buat apa....???
aku tak kaco org...
aku tak usik org...
sehingga arini aku cuba mengenali n fahami setiap tindak tanduknyer...
sapa pun dia aku da tak kisah....
aku trima nyer SEADANYER....
selama ni ckup susah aku nk bge peluang n ruang tuk sesapa pun tuk bertahta dlm hati ku....tpi kenapa PACT...
dia berjaya duduk di ruangan hatiku bkan dgn ayat2 cinta tpi perbuatan yg aku nmpak....i'm trying to be good for somebody....
di sini aku blum declare in public siapakah PACT di hatiku....
agak2 aku ramai yg frust....lalalalalalalalala...
biarlah aku simpan dlm hatiku siapakah org2 itu....
aku da nmpak sikit2 je MAKAN HATI wooooooo...
so sori...bkan senang tuk org berkorban mcmana PACT buat untukku....
i'm proud of u k....anyway l love u...muahhhhhhhh

0 comments: