BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 24, 2010

KENAPA AKU YG DI HUKUM......???


MENGAPA....???
KENAPA....???
begini kesudahannyer....???
kenapa aku yg di hukum...???
apa dosaku....???
apa salahku....???
dia ketenangan aku....???
dia semangat aku....???
dia buat aku senyum n ketawa....tpi akhir2 ni...
kenapa dia sggup tgk aku sedih...sepi...rindu...adehhhhh!!!!
kenapa n mengapa....???
AKHIRNYERRRRRR.......!!!
mak i tak kasi i berkwan dgn u laaaa.......
adehhhhhh!!! sbb ini ke yg mmbuat dia hilang n menyepikan diri.....
patut ke....???
aku terdiam seketika...termenung....
apa salah ku.....???
hmmmmm....i bergaduh dgn my mum sbb u....tpi dia my mum....i da ckp mcm2 tpi dia tetap xbole tima....dah tu...knapa u tak berterus trang jerrrr....nak jaga hati i.....konon!!...u tau tak agi menyakitkan i....
apa nih..!!! apa nih...!!!
apa salah i....
apa dosa i....
u tak buat salah apa2 pun....i'm sori...i yg salah....i mnta maaf for everytg....i yg salah.....i yg salah...plsss forgive me.....
wahhhhh!!!! senang nyer u berkata2.....
i da tak tau nk buat pe....i mnta maaf sbb tak spatutnyer i mendiamkan diri....
tpi i tak tau mcmana nk ckp dgn u.....
atas alasan apakah mak u benci sgt dgn i.....
sbb u janda n my mum bole plak ckp yg janda ni sumenyer jahat...n u tua dari i n dia takut u akan mempengaruhi i dgn perkara yg tak baik....
aduhhhhhh!!!!
alamakkkkk....kta hanya berkwan n berpuluh kali i da bitau kt u...no hope....
bkan smpai di alam perkahwinan pun.....aduhaiiiiii....
i da terangkan...tpi my mum tetap dgn pendiriannyerr....NOPE....
u nak i buat pe skrg nih....!!! sume my mum da start stalker....my fb...my hp n etc....
dah tu....xkan sesenang tu je u nak buang i.....????
i da tak tau nak ckp n wat apa pun agi....
bole ke u lupakan i....happy ke u skrg nih....
u rasa i happy ke...??? u rasa i bole lupakan u cmtu je ke....
tiap2 ari nye pun i stalker ur TAGGED juz to view ur foto2....
bge la i masa...i mnta maaf k.....i yg salah....
u langsung tak buat dosa n salah apa2 pun....
i mnta maaf...sori...really sori....

0 comments: